Anahtarcılar için

Bismillahirrahmanirrahim

1, 2- Rahman Kur’an-ı öğretti.
3- İnsanı yarattı.
4- Ona beyanı(düşünüp ifade etmeyi) öğretti.

ALİ ÖZ-TAYLAN VE ONUNLA AYNI KİŞİ OLDUĞUNA İNANDIĞIM ŞİMDİ EBEDİYYEN HAY OLAN LATİF BAL-TUTAN HATIRASINA İTHAFTIR..

Mekanımız Ak-saray-Beyaz-zıt
okulumuz Nur’dur bizim
kitabımız A’li dir bizim
rehberimiz İmam ALİ oğlu İmam Ali’dir bizim
* * *

Sizleri yeryüzünde iki melek olarak tanımıştım
tanıdığınız herkese melekliği yaşatıyordunuz
aluyyun veli A’li melektiniz siz
iki ayrı bedende tek ruh gibiydiniz
A’li ruhlar zaten aynıdır değil mi?
sizde tektiniz benim için
beni insan yapan sizin mananızdan akan feyizlerdi
ey LatifAli Sultan
sizi son gördüğümde nurdan bir sütun gibiydiniz
size bakarken ağladım ne kadar yüceydiniz
sanki bambaşka biriydiniz
yoktunuz, sanki ışıkdan biriydiniz
şimdi her daim konseydesiniz ve biz sizlere muhtacız
siz bana rüyamda gelen dosttunuz
dost terk etmez bilirim her daim bizlesiniz
artık konuşma arkadaşım yok mu?.
……..

Ya AliLatif Sultan kalbim yağmalandı…
tam birlemişken parçalandı…
sizi de son gördüğüm aynı günde
sanki “seherin tanıkları” gibi sadece elbiseydiniz
ve sanki o hırkadan başka bir şey de değildiniz
Rahman’ın gelini gibiydiniz aynı anda
sizi kollarıma alıp yükselmek yükselmek istedim o anda
biliyorum bu gece bir yıldız daha kayıp düştü denize
ve seherin tanığı kayıkçı sefere çıktı yine
düşüp akan o yıldızı avuçladı denizden
ve sandalına aldı yeniden
ölüm sizler için değil biliyorum
Hay olan ölürmü hiç;
sadece tesbihin A’li tanesinden
İmam-ı Muhammed’e(s.a.v.) dost olur
siz dost olarak aynı Nur’dan yaratılmışsınız
siz bize gökten inmiş aluyyun veli meleksiniz
aluyyun veli dost melek ne yapar?
hep sema eder o aşktan sarhoştur bilmez hiçbirşey
o perdedir seyran edilir üzerinde seyrin mekanıdır
bir LatifAli daha CemAli oldu
Şeb-i aruz O’na Rahmanın Gelini oldu….
……..

Sizi yaşadığım müddetçe daima kalbimde muhabbetle yaşatacağım ve sizle hep sohbet edeceğim..

Nur Cihan
http://yorumsuzblog.adrese.com
nuralem7@hotmail.com

Felsefemdir kitab-ı imanım,
Taparım kendi ruhumun sesine,
Secde eyler hakikatim her an,
Kalbimin ateş-i mukaddesine.

Neyzen Tevfik

4 Yanıt to “Anahtarcılar için”


  1. 1 veysel 1 Haziran 2008, 4:45

    Yokluğunu yaşamaktayım yaşatılageldiğim hayatın.
    sensizken de senleyim, senle de yitik yerlerdeyim.
    karanlık odalarımın ışığında aradığım sen, sendeki arayışlarımda bulabildiğim tek şey gene sen.
    cevherleri, mücevherleri tepip te çıksam dağlara, ulaşabildiğim zirvem gene sen.
    seni asırlara değişmem, çünkü asırlarım sensin.
    sakladığımsın sen, yüreğimin en derin, kuytu köşelerinde.

    Aşkı anlatamama acısıyla kıvrandığımsın sen. Göz yaşlarım, umutlarım, tutar ellerim, söyler dillerim,
    görür gözlerimsin.
    Dün’üm sensin çıkan yarınlarıma. Okuduğum da sensin, sayfa sayfa bitiremediğim. Acılarımı paylaştığımsın sen.

    Kimselere anlatamadığım sendedir. Bendeki benleri bilen tek sensin. Yeşilde, mavide ya da aklın alabildiği her renkte sen varsın.

    Hepimize selam olsun gönül dostları.

  2. 2 nagihan demirci 1 Haziran 2008, 5:00

    LATIF AMCAMA

    Selamini goturdum Arabi hz.lerine
    Sizin zerafetiniz iltifatlarinizla gidalanirken bir dostu bir daha sesini duyamamak her defasindan muhabbetle benim cik cik kizim nasil bakalim hep zarif latif ses tonuzu biz de sizi andigiimiz zaman tebessum ederdik
    bana her seferinde soylediginiz gulyuzun solmasin kizim
    amin latif amca derdim arkasindan da
    Allah size de saglikli omur nasip etsin latif amca basimizdan eksik etmesin diye karsilikli dileklerde bulunurduk.
    Bizi yalniz birakma latif efendicigim guzel bahcende bizi de karsila.

  3. 3 nejat 6 Eylül 2008, 1:47

    Sevgili Nurcihan ablamız;
    Uzunca bir süredir bloga girmemiştim elim varmadı belkide.
    Eğer müsaadeniz olursa fakir de bir şeyler yazmak istiyor artık yeniden.
    Öncelikle SUN’ULLAH GAYBİ ile başlamayı diliyorum.
    Ancak bloga nasıl yazılır bilemiyorum, bu sebeple bu konuda yardımınızı taleb ediyorum.

    “Aşk ehli kabire girmez Münker Nekiri görmez
    Aşkı olmayan ermez Allah’ın divanına”

  4. 4 nur cihan 9 Eylül 2008, 4:26

    Hoşgeldiniz

    “Aşk ehli kabire girmez Münker Nekiri görmez
    Aşkı olmayan ermez Allah’ın divanına”
    SUN’ULLAH GAYBİ
    …………
    Evet, sevgili Ali amca da zaten daima böyle anlatırdı..


Comments are currently closed.



Yorumsuz Blog (Arşiv II) burada…

Yorumsuz Blog (Arşiv III) burada.

SON YORUMLAR

Sevgiye dair için sed191
İslami Foton Kuşağı için sed191
Mevlana’nın dilinden Hz.… için Hasan boyraz
» The Secret’in sırrı aç… için elif
Özümle Konuşmalar için doğan
İslami Foton Kuşağı için necmi
» Önemli Bir Uyarı !.. için Tevhidi
» Simurg’u Ararken için ahmet
İslami Foton Kuşağı için Filminsonkaresi
İslami Foton Kuşağı için marduk_fotonkuşağı
Devrin Alimleri, Eski Zaman Ka… için mehmet akıf
Beyin Fırtınası (27) için barış
İslami Foton Kuşağı için Ayşe
» Simurg’u Ararken için Çağrı Dörter
» Harika Sözler (1) için deniz

ABONE OL!

E-postanızı girin; Yazıları önce siz okuyun!

ARŞİV

Yorumsuz Blog’un izlendiği ülkeler:

Araçlar