Ruh’a Niyet Ve Muhabbet

Bu tavanın dışında hiç bir dehlizin tavanı yoktur,
senle benden başka da bir anlayış bulamazsın,
hoşça geç bırak o hayali, o hiçbirşey değildir.
Bir şey sandığın herşey hakikatte hiçbir şey değildir.
Ömer Hayyam

RUH’A NİYET VE MUHABBET

İstiyorum ki bu gece bana niyet et…
niyetin Ruhun olsun, bana niyet et!!!!

ey Nefsim!!.. sen ve ben biriz aslında…
sen genede bana niyet et.
bu ayrılık çok yorucu ve can yakıcı..
sen bu gece bana niyet et!!…
* * *

ey Ruhum !!..
bu gece sana niyet ettim bil..
bil ki niyetim sensin..
ikimiz biriz evet
ama ben senden ayrı düştüm neden?
seni davet ediyorum bu gece gel!!
senin için Kur’an okuyacağım gel…
Er-Rahman okuyacağım..
Kur’an’ın gelini derlermiş
Er-Rahman Suresine değil mi?
ve Kur’an benim ikiz kardeşimmiş
yani sen….
bak senin için okuyorum….
ama öncesinde sana
salat’a niyet ettim geceleyin…
…….

çok sevindim sen geldinnn!!.
bize şeref verdin…..
secdedeydin gülümsüyordun
bizde sana eğiliyorduk hani…
biz sevincimizden ağlarız
kederimizden de ağlarız
ağlamayı ne de çok severiz….
layık olmadığımız için Zat-ı A’li Ruhumuza
hüzün ve hicapla utançtayız…
size erebilmek demek ne demek!!
evetttttt sen olmak demek…
oysa sen ve senin özün ben de,
yaratılmışız demek ne demek….?
kaldır perdeyi
“Ey Alunnn” dursun bu felek ne demek….?
durduğunda sema ne olur…?
sema durursa ne olur?
toprak heykel yıkılır …
rüzgar gelir kum olur ….
……….

uyudum seni hayal ederek
sohbetteydik dost meclislerinde…
senin niyetine girmek ne muazzammış ve ne mubarek
istiyor artık nefsim herkes ersin bu hayale bir kez bilerek….
o sohbetler salatın özüymüş öğrendim …
hep senin rehberliğinden, bilirdim…

bu meclisin alimleri
neş’e denen şeylermiş sanki…
neş’e-i salat-ı muhabbet
o muhabbetteki lezzetlermiş…
hayalden uyanırken
secde yapılır ya dostlara…
ve selam verilirmiş
Sağa ve sola…
Esselamü aleyküm ve rahmetullahi denirmiş…
* * *

Ve aleyküm selam ve berekatehu
hoşgeldin dünyana:) hoşgeldin beden kabrine:)
bir rüyadan diğerine uyandın. Hoşgeldin bu aleme….

Nur Cihan
www.yorumsuzblog.net.tc
nuralem7@hotmail.com

1 Response to “Ruh’a Niyet Ve Muhabbet”


  1. 1 özlem 21 Mayıs 2008, 3:19

    RUH, Allah’ın emirlerine teslim olduğundan, onun dışına çıkan herşeyden acı duyar. İnsan Allah’ın kendisi için belirlemiş olduğu emir ve yasaklara kayıtsız şartsız teslim oluşuyla, akli melekeleriyle, kendisine sunulmuş olan irade ve kontrol mekanizmasıyla ruhunu ya olduğu gibi, yaratıldığı ve Allah’ın emirlerine teslim olduğu o ilk hali gibi korur ya da tam tersine onun ızdırabıyla kendi hayatını köreltir.

    Zira RUH, hiçbir zaman Allah’ın emirlerinin dışına çıkamayacaktır. İnsan ise o emirlere ters düştüğü anda ruhu ile bedeni arasında çatışma başlayacak; uyumsuzluklar, bunalımlar, olumsuz duygu ve davranışlar işte tam bu noktada ortaya çıkacaktır…
    Mustafa Kemal Boru (alıntı)

    Nur Cihan abla çoşkuyla yazıp sevinçle karşıladığın daha nice mutlu kavuşmalara…


Comments are currently closed.



Yorumsuz Blog (Arşiv II) burada…

Yorumsuz Blog (Arşiv III) burada.

SON YORUMLAR

Sevgiye dair hakkında sed191
İslami Foton Kuşağı hakkında sed191
Mevlana’nın dilinden Hz.… hakkında Hasan boyraz
» The Secret’in sırrı aç… hakkında elif
Özümle Konuşmalar hakkında doğan
İslami Foton Kuşağı hakkında necmi
» Önemli Bir Uyarı !.. hakkında Tevhidi
» Simurg’u Ararken hakkında ahmet
İslami Foton Kuşağı hakkında Filminsonkaresi
İslami Foton Kuşağı hakkında marduk_fotonkuşağı
Devrin Alimleri, Eski Zaman Ka… hakkında mehmet akıf
Beyin Fırtınası (27) hakkında barış
İslami Foton Kuşağı hakkında Ayşe
» Simurg’u Ararken hakkında Çağrı Dörter
» Harika Sözler (1) hakkında deniz

ABONE OL!

E-postanızı girin; Yazıları önce siz okuyun!

ARŞİV

Yorumsuz Blog’un izlendiği ülkeler:

Araçlar


