Tutsak…

Başka seveceksin.. başka türlü..
Başka şekilde, başka biçimde..
Güneşten sıcak.. sudan çıplak..
Martıların kanadı gibi.. tutsak!..

Naklen mutluluk istiyoruz..
Naklen huzur istiyoruz..
Naklen sevgi istiyoruz..
Naklen… Niye varız?..

[MEDIA=4]

(Yıldız Tilbe -Ceza- Mercan Dede)

TUTSAK…
Ey gökyüzü aydınlık mısın.. benim kadar.. Ve karanlık?…
Hasret yakarmış, kavuşmak varmış,
güneşten sıcak, sudan çıplak; sanırım hiçbir şey yok aramızda..
aşktan başka.. aşktan başka.. aşktan başka..

…..
…….
Vay hayat.. eyy hayat…

…..
…….

Denizde vardı oltam..
Bir balık tuttum zannettim, baktım hepsi rüyamış..
Mekanım yanlış; bir orman, ve tek seçimse çaresizlik..
Ona inanma, göz gördüğünden korkmaz
Eski bensem, bir çiçek olsam da solmam..

Anlatsın bilen kimse,
hep çeken bilir demişler.
Çekense susmuş hep,
konuşmuş çekmeyen kim varsa.

Anlatsın derdi çeken, hüzün kaplı gözlerinde,
kırışmakta dertler bir de ellerinde kürek kazma ve derki;
“Şeytan, yazma!”

Ben olsam Ney’le anlatırım,
Ney’le anlarım ben,
anlatmazsam; hangi sazla?

Mürekkebim, elimde kağıdım, aynam,
gönlü saydam olan anlar ancak.
İşte sayfam;
hergün intihar eşikte
ve umutlar beşikte..

Bu dünya kapkaranlık,
ışık başka yerde,
herkes peşinde..

Herkes sandığı kadar iyi olsaydı keşke,
en azından ay beklerdik üstümde, yalnız gecede.

……

Başka seveceksin.. başka türlü..
Başka şekilde, başka biçimde..
Güneşten sıcak.. sudan çıplak..
Martıların kanadı gibi.. Tutsak!..

Hiç kimsenin kalbi yok..
bu benim kendi alınyazım, seveceğim..
hiç kimsenin şansı yok..
bu benim kendi alınyazım, seveceksin.. başka yolu yok

Hiç kimsenin kalbi yok..
bu benim kendi alınyazım, seveceğim.. başka yolu yok
hiç kimsenin şansı yok..
bu benim kendi alınyazım, seveceksin.. başka yolu yok..
seveceksin.. başka yolu yok

Naklen mutluluk istiyoruz..
Naklen huzur istiyoruz..
Naklen sevgi istiyoruz..
Naklen… Niye varız?..

(Yıldız Tilbe -Ceza- Mercan Dede)

3 Responses to “Tutsak…”


  1. 1 birol 4 Aralık 2007, 10:59

    Slm. Yorumlara bakiyorum da üstad taklit ehli degil tahkik ehli olun derken bazi arkadaslar noktandaki enerjini ilmindeki kudreti aciga cikarin diyen üstadı taklit edmeye cabaliyorlar! Biz nokta nin ne oldugundan habersiz! cahil cühalanin tekiyken nerde kaldi Onun hissetdiklerini hissetmek ve Onun bilincine yaklasmak! Ben kendi hesabima ya DESTUR der saygilar sunarim, hocami anlayamasam da bir gün anliyacagimi umarim. Slm ve sevgiler…

  2. 2 kenan 4 Aralık 2007, 11:10

    Yamaçları gür ormanla kaplı, sisli bir vadide, yolunu kaybetmiş tutsak… ne serveri var… ne de rehberi…

  3. 3 MilkyWay 6 Ocak 2008, 3:09

    Olma mı rehberi; rehber vicdan, der erenler. Laf işte 🙂


Comments are currently closed.



Yorumsuz Blog (Arşiv II) burada…

Yorumsuz Blog (Arşiv III) burada.

SON YORUMLAR

Sevgiye dair hakkında sed191
İslami Foton Kuşağı hakkında sed191
Mevlana’nın dilinden Hz.… hakkında Hasan boyraz
» The Secret’in sırrı aç… hakkında elif
Özümle Konuşmalar hakkında doğan
İslami Foton Kuşağı hakkında necmi
» Önemli Bir Uyarı !.. hakkında Tevhidi
» Simurg’u Ararken hakkında ahmet
İslami Foton Kuşağı hakkında Filminsonkaresi
İslami Foton Kuşağı hakkında marduk_fotonkuşağı
Devrin Alimleri, Eski Zaman Ka… hakkında mehmet akıf
Beyin Fırtınası (27) hakkında barış
İslami Foton Kuşağı hakkında Ayşe
» Simurg’u Ararken hakkında Çağrı Dörter
» Harika Sözler (1) hakkında deniz

ABONE OL!

E-postanızı girin; Yazıları önce siz okuyun!

ARŞİV

Yorumsuz Blog’un izlendiği ülkeler:

Araçlar


